REPASSEM ELS SIGNES DEL LENGUATGE


Bé, hem tornat a l'escola i ens hem de tornar a posar al dia amb alguns dels conceptes que hem treballat en cursos anteriors.

A continuació us proposo un exercici:

aneu al següent vincle:

http://www.aprendomusica.com/swf/C3_01signos01.html



(si clicant el vincle no se us obre la pàgina enganxeu l'adreça al buscador del vostre navegador. (A dalt de tot)


Es tracta d'un senzill joc de completar frases.
Perquè aquestes frases no caiguin en "sac trencat" hauràs de copiar-les al teu quadern i memoritzar totes les que puguis.

Què, ha estat fàcil?

Doncs ara ve la segona part:
aneu al vincle:

http://www.aprendomusica.com/swf/C3_01signos02.html

(si clicant el vincle no se us obre la pàgina enganxeu l'adreça al buscador del vostre navegador. (A dalt de tot)




I treballeu sobre la cançó "Mireu els meus ànecs".
Vigileu que és en castellà i a més s'ha de respectar l'ortografia.

Bé, per avui és suficient...
m'expliqueu com ha anat demà a classe i de pas m'ensenyeu le llibretes amb les definicions dels signes musicals.

Fins demà



Comentaris

  1. jusus soc l'eric de S-1, tinc una pregunta.

    Farem la segona part de la canço que estem tocan?

    ResponElimina
  2. Hola Eric, perdona que fa dies que no contestava missatges...

    La segona part de Mireu els meus ànecs? o la de O Fortuna?

    Bé, de O Fortuna us he enganxat una partitura al bloc. També la passaré en fotocòpia a l'escola.

    Gràcies per la teva aportació Éric.

    Jesús

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars