Narsilion



El passat 16 de maig vaig assistir a un concert de Narsilion. Narsilion és un grup integrat per Sergio Gàmez i Núria................. que fan una música New Age amb tocs medievals i sonoritats simfòniques.Era un concert que esperava perquè un dels seus integrants, en Sergi, havia estat alumne meu al Conservatori. Havia escoltat la primera maqueta que havien enregistrat i el resultat m'havia agradat molt. En aquest retrobament amb en Sergio, la sorpresa encara va ser més grata. La música, gairebé tota o tota a base de composicions seves, era plena i madura. Es tractava de melodies i harmonies que sabien on volien anar a parar i que arribaven al seu objectiu suaument i a partir d'una construcció perfecta.Bé, no cal dir que el concert va ser molt emotiu per a mi i que encara en va emocionar més quan en Sergi va tenir la "osadia"de dedicar-me una de les cançons. Li agraeixo profundament.


En sortir de la sala vaig comprar el primer dels seus CD, Arcadia. En el concert Núria i Sergio es van mostrar magistrals en la interpretació. Núria amb el violí elèctric, les percussions i una finissima i agudíssima veu càlida i gens estrident i Sergio amb el piano, els teclats, les guitarres, la percussió... En el disc també el resultat és excel.lent.


Narsilion és conegut en altres països com Suïssa i Alemanya i és que els seus treballs s'ho valen de debò. A casa nostra, on sempre és més difícil destacar (i mai sabrem per què), mereixen el mateix reconeixement o més que el que tenen a l'extranger.


Un consell: escolteu-los, després ja em direu




Molta sort i molts éxits a Narsilion, amb tota la meva objectivitat però també amb tot el meu carinyo.

Comentaris

Entrades populars